تصویر ثابت


Auto Forwarding .......

شما ثانیه دیگر به بانک جاوا اسکریپت ایران منتقل می شوید
صدای پای بهار - لطفابه سایت ما به آدرس roochi.ir مراجعه نمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّت مؤمن به مؤمن در راه خدا، از بزرگ ترین شاخه های ایمان است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
مشخصات مدیروبلاگ
 
قاسمی09151185733[6]
باسلام خدمت اهالی محترم روستا وبازدیدکنندگان عزیز ما آمده ایم تا با کمک جوانان روستا بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات روستایمان روچی برداریم وبتوانیم وبلاگی را جهت جمع آوری اطلاعات ومعلوماتی که مورد نیاز شماست فراهم کنیم ازشما هم میخواهیم مارادراین راه یاری کنید باتشکر

خبر مایه

صدای پای بهار
کم کم غروب ماه رسول خدا نزدیک می شود و ماه مهمانی خدا فرامی رسد. خوشا به حال آنان که توفیق آن داشتند که از فضیلت های رجب وشعبان بهره برند تا با روحیه ای مضاعف پای به ضیافت الهی گذارند.
به هر حال هر کس به نوعی آماده ی این بزم آسمانی می شود،از جمله خبر خوشحال کننده ی بازگشایی مسجد بالا پس از بازسازی در آغاز ماه مبارک رمضان که جا دارد از تمامی کسانی که به هر نحو در این امر خیر سهیم بوده اند بخصوص روحانی معظم آقای طالبیان تشکر صمیمانه کنیم و صدالبته که اجر همه ی آنان با حضرت باریتعالی خواهد بود.
فراموشمان نشود که ماه رمضان بهار قرآن است ،درمشهدنیز همشهریان ما در جلسه قرآن خاتم الانبیاء همانند سالهای قبل هرشب به تلاوت یک جز از کلام الله مجید خواهند پرداخت . این عزیزان که قریب به اتفاق جوان ودرحال حاضر(سی)30 خانواده هستند با آنکه همه می دانیم محلّه ای هم که در آن زندگی می کنند از محّلات قدیمی نیست ولی باهمّت زیاد جلسه ای پر رونق به راه انداخته اند وازنظر قدمت بعد از جلسه محبّان اهل بیت که فعلا در محدوده قاسم آباد فعّال است دومین گردهمایی همشهریان به حساب می آیدواین عزیزان به خاطر مزّیت نزدیکی خانه ها این سعادت را یافته اند که هر شب ماه مبارک دور هم باشند ودر ضیافت افطاری همدیگر حضور یابند. امتیازی که از عزیزان قاسم آباد سلب شده است وباوجود تاکیدهیئت امنا امکا ن این که همه وهر شب در فاطمیه حضور یابند وجود ندارد.
یادمان باشد که اکثر عزیزان همشهری از دیرباز در محدوده گاز ورسالت ساکنند وبیشترین امکانات را در اختیار دارند ولی متاسفانه با وجود نزدیکی نسبی به فاطمیه (همان حسینیه خودمان)جمعیت متشکل هفتگی ندارند وفکر خاصّی برای این موضوع نشده است وتنها به مراسم خاص اکتفا می شود ، وهمانطور که می بینیم در این گونه مراسم این عزیزان هم سنگ تمام می گذارند وحقیقتا گله ای نمی توان کرد بلکه همانطور که عرض شد باید با همفکری خود این عزیزان رونقی همیشگی به حسینیه داد تا ضمن استفاده ازبرنامه های معنویی دلتنگی غربت را در کنار هم فراموش کنیم .                        
 انشاءالله


89/5/16::: 2:29 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوست خوبم تولدت مبارک


+ باسلام دوست خوبم تولدت مبارک
+ باسلام