تصویر ثابت


Auto Forwarding .......

شما ثانیه دیگر به بانک جاوا اسکریپت ایران منتقل می شوید
اقدامات شورا (جلسه شورای اداری شهرستان) - لطفابه سایت ما به آدرس roochi.ir مراجعه نمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه بنده خالصانه توبه کند، خداوند او را دوست بدارد و گناهانش را در دنیا و آخرت بر او بپوشاند . [امام صادق علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
قاسمی09151185733[6]
باسلام خدمت اهالی محترم روستا وبازدیدکنندگان عزیز ما آمده ایم تا با کمک جوانان روستا بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات روستایمان روچی برداریم وبتوانیم وبلاگی را جهت جمع آوری اطلاعات ومعلوماتی که مورد نیاز شماست فراهم کنیم ازشما هم میخواهیم مارادراین راه یاری کنید باتشکر

خبر مایه

اما در آخرین روزهای سال 88 خبر های خوبی از روستا بگوش میرسد دیشب خبر رسید کلیه مسئولان شهرستان گناباد به روستا آمدند تا از نزدیک مشکلات روستایمان روچی را مورد بررسی قرار دهند .

جلسه ای که روز گذشته در مسجد جامع روستا برگزار شد به نوعی می توان گفت جلسه شورای اداری شهرستان بوده که برای اولین بار در روستای ما برگزار گردید این جلسه که با دعوت وپیگیری های شورای اسلامی روستا صورت گرفته بود حدودا دو ساعت به طول انجامید .مسئولان شرکت کننده در این جلسه عبارتند از :امام جمعه محترم شهرستان جناب آقای صادقی ،امام جمعه محترم شهر کاخک ،فرماندار محترم شهرستان جناب آقای مهندس صفایی ،ریاست محترم شرکت مخابرات شهرستان ،رئیس شرکت برق شهرستان ،رئیس محترم شرکت آب وفاضلاب روستایی ،رئیس محترم جهاد کشاورزی بخش کاخک،معاون محترم تربیت بدنی شهرستان ،رئیس بنیاد مسکن وانقلاب اسلامی ،ورئیس اداره میراث فرهنگی گناباد .

خلاصه ای از این جلسه :

جلسه در ابتدا با خوش آمد گویی وارائه گزارشی از کارهای انجام شده در روستا توسط آقای بانوی دهدار محترم روستا آغاز شد بعد از آن مسئولان گرد هم آمدند وهرکدام باتوجه به وظایفی که بردوش دارند به نوعی قول به حل مشکلات روستا دادند :

امام جمعه محترم شهرستان جناب آقای صادقی بر شروع بکار هرچه سریعتر افزایش فضای مسجد جامع تاکید کردند وقول دادند به محض شروع قسمتی از بودجه آن از محل بودجه های فرهنگی شهرستان تامین شود.

رئیس محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهسازی روستای روچی را از اولویت های اول این نهاد در سال 89 برشمردند وقول دادند به محض تخصیص بودجه کار بهسازی روستا آغاز شود.

ریاست محترم شرکت مخابرات شهرستان هم قول دادند به محض شروع کار بنیاد مسکن کار کشیدن کابلهای مخابرات بصورت زمینی آغاز شود

رئیس محترم شرکت برق شهرستان هم قول جابجایی تیرهای برق داخل روستا را دادند.

در ادامه اهالی از رئیس اداره میراث فرهنگی گناباد در رابطه با وضعیت چنار روستا پرسیدند که ایشان خبر خوشی را به مردم دادند وآن پایان یافتن کار ثبت باقدمت ترین وبلند ترین درخت چنار این منطقه را در لیست میراث فرهنگی شهرستان بود.که جای بسی خوشحالی است.

همچنین اهالی در مورد آب شرب روستا واینکه امکان استفاده مردم روچی از آبی که مردم زیبد وسقی استفاده میکنند وجود دارد یانه از رئیس اب وفاضلاب روستایی شهرستان پرسیدن که ایشان در جواب گفتند این در صورتی امکان پذیر است که آب روستا هم به این آب اضافه شود در غیر اینصورت امکان آن وجود ندارد.

معاون رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان هم خبر آغاز ساخت زمین فوتبال را به جوانان روستا دادند.

درپایان فرماندار محترم شهرستان بر اشتغال جوانان در روستا وجلوگیری از مهاجرت به شهرهای بزرگ تاکید کردند و اززنبور داری و اشتغال زنان را زمینه صنایع دستی بعنوان یکی از شغل های کم هزینه وبدون ریسک یاد کردند وعنوان کردند که ما حاضریم در راه اندازی آن حدکثر کمک خود رابه جوانان ارائه دهیم .

 امیدواریم قول های مدیران این جلسه به زودی تحقق یابد وشاهد تغییرات زیادی در بحث بهسازی روستا باشیم  نظر شما در این باره چیست ؟برای ما بنویسید.

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوست خوبم تولدت مبارک


+ باسلام دوست خوبم تولدت مبارک
+ باسلام