تصویر ثابت


Auto Forwarding .......

شما ثانیه دیگر به بانک جاوا اسکریپت ایران منتقل می شوید
اقدامات شورای روستا - لطفابه سایت ما به آدرس roochi.ir مراجعه نمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم باید خدا به هنگام نعمت شما را ترسان بیند ، چنانکه از کیفر هراسان . آن را که گشایشى در مالش پدید گردید و گشایش را چون دامى پنهان ندید ، خود را از کارى بیمناک در امان پنداشت ، و آن که تنگدست شد و تنگدستى را آزمایشى به حساب نیاورد پاداشى را که امید آن مى‏رفت ، ضایع گذاشت . [نهج البلاغه]
مشخصات مدیروبلاگ
 
قاسمی09151185733[6]
باسلام خدمت اهالی محترم روستا وبازدیدکنندگان عزیز ما آمده ایم تا با کمک جوانان روستا بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات روستایمان روچی برداریم وبتوانیم وبلاگی را جهت جمع آوری اطلاعات ومعلوماتی که مورد نیاز شماست فراهم کنیم ازشما هم میخواهیم مارادراین راه یاری کنید باتشکر

خبر مایه

 ازبلندگو اعلام کردند که قراره امشب جلسه توسط شورای اسلامی برگزار شود برای فروختن کشمان روچی (قبل از روضه) مردم خوب آمده بودند ولی شروع شدن جنگ و جدال بر سر فروختن یانفروختن در بیرون مسجد باعث شد که جلسه به تاخیر بیفتد  یعنی دیر جنبیدن و روضه برگزار شد .بعد اتمتم روزه یعنی ساعت 10:30 شب جلسه شروع شد ولی خریدار کشمان که قرار بود از ریاب باشد به خاطر بعضی مسایل  جلسه را ترک کرد .صحبت زیاد شد در پایان تصمیم گرفته شد.

 بالای جاده یعنی از اول راه خاکی مخابرات تا کال علی آباد به علی غلامی فروخته شد به مبلغ 250000  تومان

قرار شد که پایین جاده هم فروخته شود به آقای پورقیصر از ریاب باقیمت 600000 تومان .  صورت جلسه ها نوشته شد و به امضا رسید.

  افرادی بودند که مخالف این طرح بودند به همین خاطر جلسه رازودتر ترک کردند و صورت جلسه را امضا نکردند البته تعداد ای افراد انگشت شمار بود.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوست خوبم تولدت مبارک


+ باسلام دوست خوبم تولدت مبارک
+ باسلام