تصویر ثابت


Auto Forwarding .......

شما ثانیه دیگر به بانک جاوا اسکریپت ایران منتقل می شوید
مراسم اعتکاف - لطفابه سایت ما به آدرس roochi.ir مراجعه نمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه پیش از آزمودنِ [کسی] تسلیم اطمینان شود، خود را در معرض هلاکت و عاقبت رنج آلود، قرار داده است. [امام جواد علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
قاسمی09151185733[6]
باسلام خدمت اهالی محترم روستا وبازدیدکنندگان عزیز ما آمده ایم تا با کمک جوانان روستا بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات روستایمان روچی برداریم وبتوانیم وبلاگی را جهت جمع آوری اطلاعات ومعلوماتی که مورد نیاز شماست فراهم کنیم ازشما هم میخواهیم مارادراین راه یاری کنید باتشکر

خبر مایه

گزارش آقای فاطمی خبرنگارگناباد نیوز از مراسم اعتکاف روستای روچی

در ادامه از روستا روچی سری زدیم.
در این روستای سر سبز 11 نفر خواهر و 6 برادر در مسجد جامع این روستا معتکف بودند  که تمام این افراد افراد تحصیل کرده هستند  و به جز یک نفر همه بالاتر از سن 20 سال می باشند.
یکی از معتکفین این روستا گفت: من با نیت خالص و قربت الی الله به این مراسم معنوی  آمده ام و حضور دوستان و یا اجبار پدر و مادر دلیل حضور من در این اعتکاف نشده است.
حمید محمدپور در ادامه گفت: خواندن نماز شب ، نماز قضا و نماز مستحبی بخشی از برنامه های من در این مراسم است.
وی اظهار داشت: تا کنون 8 جزء از قرآن کریم در این مراسم معنوی قرائت شده به طوری که دو نفر از برادران خوش صدا قرآن قرائت می کنند و بقیه خط می برند.
وی در ادامه بیان داشت:برای اولین بار در این مراسم معنوی شرکت می کنم و هنگام بیکاری در این مراسم معنوی با دیگر دوستان معما حل می کنیم.
وقتی که از مسجد جامع روچی بیرون آمدیم مراسم استقبال رجبی پدر شهید به تور ما خورد.

ما هم در مراسم استقبال از این پدر شهید شرکت کردیم و بعد از مدتی به دهستان زیبد که  در روبه روی روستای روچی قرار داشت سری زدیم.
هنگام ورود اکثر معتکفین استراحت می کردند

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوست خوبم تولدت مبارک


+ باسلام دوست خوبم تولدت مبارک
+ باسلام