تصویر ثابت


Auto Forwarding .......

شما ثانیه دیگر به بانک جاوا اسکریپت ایران منتقل می شوید
ساخت فونت های دلخواه در ویندوز XP بدون نرم افزار !!!!! - لطفابه سایت ما به آدرس roochi.ir مراجعه نمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس سه بار بر تو خشمگین شد و درباره ات سخنی ناروا نگفت، او را به دوستی بگیر . [امام صادق علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
قاسمی09151185733[6]
باسلام خدمت اهالی محترم روستا وبازدیدکنندگان عزیز ما آمده ایم تا با کمک جوانان روستا بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات روستایمان روچی برداریم وبتوانیم وبلاگی را جهت جمع آوری اطلاعات ومعلوماتی که مورد نیاز شماست فراهم کنیم ازشما هم میخواهیم مارادراین راه یاری کنید باتشکر

خبر مایه

قصد دارم ترفندی را به شما معرفی کنم که کمتر کسی از آن با خبر است. با استفاده این ترفند میتوانید ابزاری کاملا مخفی در ویندوز Xp را اجرا کنید که در اصل ادیتور ساده ای برای ساخت فونت است. ظاهر ساده اما کاربردی این ادیتور شاید بارز ترین نکته ای باشد که در هنگام کار با آن به چشم بیاید.
برای این کار:ابتدا از منوی Start گزینه Run را برگزینید و سپس با تایپ این کلمه Eudcedit ، برنامه را اجرا کنید.در پنجره ابتدایی ،‌ دکمه OK را بزنید. حال در محیط Edit به طراحی و ویرایش کاراکتر موردنظرتان بپردازید. بعد از آنکه کار طراحی کاراکتر جدید به اتمام رسید، با انتخاب گزینه Save Character از منوی Edit ، آنرا ذخیره کنید.خوب این برنامه تنها فونت های شما را طراحی می کند اما جهت استفاده از این فونت ها، شما باید از منوی Start ، گزینه All Programs و سپس Accessories و System Tools و در آخر Character Map را کلیک کنید. پس از انتخاب گزینه All Font Private Characters از لیست فونت ها، همه کاراکتر هایی را که قبلا طراحی کرده اید ، در جدول وسط صفحه نمایان می شود. حال روی کاراکتر های مورد نظرتان دو بار کلیک کرده و پس از انتقال آنها به قسمت Character To Copy ،‌ دکمه Copy را کلیک کرده و سپس آنها را در محیط مورد نظرتان مانند Paste ، Word کنین.چطوره؟؟؟


90/2/3::: 1:20 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوست خوبم تولدت مبارک


+ باسلام دوست خوبم تولدت مبارک
+ باسلام