تصویر ثابت


Auto Forwarding .......

شما ثانیه دیگر به بانک جاوا اسکریپت ایران منتقل می شوید
کار نیک - لطفابه سایت ما به آدرس roochi.ir مراجعه نمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، شرف بزرگوار را می افزاید و بنده مملوک را تا مجلس ملوک بالامی کشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
مشخصات مدیروبلاگ
 
قاسمی09151185733[6]
باسلام خدمت اهالی محترم روستا وبازدیدکنندگان عزیز ما آمده ایم تا با کمک جوانان روستا بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات روستایمان روچی برداریم وبتوانیم وبلاگی را جهت جمع آوری اطلاعات ومعلوماتی که مورد نیاز شماست فراهم کنیم ازشما هم میخواهیم مارادراین راه یاری کنید باتشکر

خبر مایه

مردی صبح زود بلند شد تا برای عبادت به محل همیشگی برود.لباس پوشید و راهی شد ، اما در راه زمین خورد و لبا سهایش کثیف شد.

بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت .لباس هایش را عوض کرد و دوباره راهی شد.اما باز هم در همان نقطه زمین خورد.

دوباره به خانه برگشت . لباس هایش را عوض کرد و برای بار سوم راهی شد.این بار شخصی در حالی که چراغی در دست داشت . به سوی او آمد و گفت  :من دیدم که در مسیر عبادتگاه دو بار به زمین افتادی ؛ چراغ آورده ام تا راهت را روشن کنم .مرد از او بسیار تشکر کرد و هر دو به راه ادامه دادند.وقتی به عبادتگاه رسیدند ، مرد اول از شخص چراغ به دست درخواست کرد تا او هم داخل شود اما با خودداری او روبرو شد.درخواستش را تکرار کرد و باز همان جواب را شنید .با تعجب دلیلش را پرسید.آن شخص پاسخ داد : من شیطان هستم . من تو را در راه رفتن به عبادتگاه دیدم . باعث زمین خوردن تو شدم تا شاید از رفتن پشیمان شوی.اما وقتی بار اول به خانه رفتی ، خودت را تمیز کردی و دوباره به راه برگشتی ، خداوند همه گناهانت را بخشید .من برای بار دوم هم باعث زمین خوردنت شدم .اما این بار هم باعث نشد که در خانه بمانی ، بلکه با عجله بیشتر به راه برگشتی در عوض ، خدا همه گناهان خانواده ات را بخشید .می ترسیدم اگر یک بار دیگر باعث زمین خوردنت بشوم . خدا همه گناهان تمام افراد دهکده ات را ببخشید . برای همین این بار به سالم رسیدنت کمک کردم.

کار نیکی که قصد انجام ان را دارید به تعویق نیندازید.زیرا نمی دانید اجر و پاداشی که به خاطر این تلاش و در نتیجه سختی هایی که در این راه می کشید چه ها خواهد کرد.انجام کار های خیر می تواند بلاهایی را از شما دور کند و انجام ندادن آنچه نباید ، درهای رحمت را به روی شما و خانواده تان خواهد گشود.


89/12/7::: 5:34 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوست خوبم تولدت مبارک


+ باسلام دوست خوبم تولدت مبارک
+ باسلام