تصویر ثابت


Auto Forwarding .......

شما ثانیه دیگر به بانک جاوا اسکریپت ایران منتقل می شوید
تقدیر وتشکر - لطفابه سایت ما به آدرس roochi.ir مراجعه نمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زکات دانش بذل آن به مستحقّش و واداشتن نفس در عمل به آن است . [امام علی علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
قاسمی09151185733[6]
باسلام خدمت اهالی محترم روستا وبازدیدکنندگان عزیز ما آمده ایم تا با کمک جوانان روستا بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات روستایمان روچی برداریم وبتوانیم وبلاگی را جهت جمع آوری اطلاعات ومعلوماتی که مورد نیاز شماست فراهم کنیم ازشما هم میخواهیم مارادراین راه یاری کنید باتشکر

خبر مایه

  باسلام وتشکر فراوان خدمت تمامی اهالی محترم روستا وکلیه بازدید کنندگانی که در طی سالی که گذشت همیشه همراه ما بودندوبانظرات ودیدگاه هایی که راجع به مطالب عنوان شده در وبلاگ داشتند به ما کمک کردند تا بهتر وبیشتر به مسائل ومشکلات روستا بپردازیم از شما که همیشه همراه ما بودید میخواهیم که در این سال جدید که همه میخواهند نسبت به سال گذشته تغییراتی در خود داشته باشند ما هم به کمک شما بتوانیم مفید تر از سال گذشته به معرفی روستایمان بپردازیم وبتوانید باشگاهی بسازیم از اطلاعات واخبار مفید روستایمان روچی .

همچنین لازم میدانم تشکر فراوان داشته باشیم از نویسند گاه محترم وفعال وبلاگمان :

 آقای  رعنایی که با پیگیری های مستمر خودشان باعث رفع  بعضی از ابهامات در روستا که ناشی از عدم هماهنگی در بین مسئولان روستا شده بود تقدیر وتشکر میکنیم . 

آقای آشفته وجواد قاسمی که باهمکاری یکدیگر باتوجه مشکلات زیادی که در روستا جهت برقرای اتصال باشبکه جهانی اینترنت وجود دارد ولی بااین وجو همیشه سعی کردند آن اخباری را که ماشاید بعد از یکماه ویا شاید هم بیشتر از آن باخبر شویم به سرعت وبه روز وبصورت تصویری به باشگاه انتقال دادند .

آقایان شریفی وطالبی این دوباجناق صمیمی  که باوجود گرفتاری کاری زیاد از همکاری با ما دریغ نکردند ومطالبی را که فکر میکردند به درد مردم میخورد منعکس میکردند.

آقای قنیری هم باتوجه به فشردگی کلاسها که دربیرجند داشتند بااین وجود حداقل هفته ای یکبار اخباری مفید از ورزش ایران وروستا را در وبلاگ منعکس میکردند که خالی از لطف نبود و همانطور که می دیدید بازدیدکنندگان از ایشان هم به خاطر مطالبشون تشکر فراوان کرده بودند.

آقایان نجار ویوسفیان که همکاری شان هر چند با ما کمتر بوده امید واریم در سال جدید همکاری مستمری با ما داشته باشند

آقای صابری هم که مدت زیادی نیست عضو باشگاه شده اند بیان داشته اند  باتوجه با پایان سال مالی وگرفتاری کاری زیاد نتوانستم در پایان سال هشتادو هفت باشما همکاری کنم .قول دادند که از سال جدید همکاری شان را با ماثابت بکنند .

 آقای رضا محمد پور هم که  دراین ترم گرفتاری درسی زیادی داشتند ولی با این وجود گهگاهی به باشگاه سر میزدند تشکر میکنیم

 

در پایان از همه نویسندگاه تشکر فراوان میکنیم وامید واریم همگی در سال جدید باما همکاری مستمر داشته باشند .

باآرزوی سالی خوش وسرشار از موفقیت برای شما

 


87/12/30::: 5:34 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوست خوبم تولدت مبارک


+ باسلام دوست خوبم تولدت مبارک
+ باسلام